have any one ever write my papers research proposal phd application computer science dissertation service uk layout unc wilmington creative writing critical thinking workbook websites that help with research papers sociology research paper essay writting services essay writing services howard county public library homework help
 
 

Zašto koristiti Sigan® sistem?

open all close all

Još više prednosti

Korištenje switchTec sistema lijepljenja osigurava još više prednosti.

  • Brza i jednostavna ugradnja.
  • Ušteda na vremenu i novcu.
  • Sigurnost u primjeni sistema kroz garanciju renomiranog proizvođača.
  • Ispunjena očekivanja vaših partnera koja će vam donijete više narudžbi.
  • Besplatni savjeti i korisne informacije
Još više kvalitete

Svi switchTec proizvodi proizvedeni su u Švicarskoj u modernim proizvodnim pogonima.

  • Švicarska kvaliteta.
  • Inovativna istraživanja i razvoj.
  • Jedan od najmodernijih proizvodnih pogona.
  • Stroga kontrola kvalitete ulaznih sirovina i gotovih proizvoda.
Još više narudžbi

Sve je u tehnologiji!

25% više narudžbi!

UFLOOR Systems naručio je istraživanje pod nazivom „Tehnologija polaganja 2010“, kako bi bio u stanju odgovoriti na promjene navika i potreba kupaca. Istraživanje je potvrdilo sve veću, odnosno, rastuću popularnost suhih sistema lijepljenja.

Rezultati istraživanja, koje je bilo provedenu među podopolagačima*:

  • Više od 70% podopolagačkih radova su renovacije/obnove.
  • Iako je razvoj suhih ljepila još uvijek na začetku, ona se, kao standardno rješenje, koriste u već više od 20% renovacija.

Prodajno osoblje i privatni konačnu korisnici su izjavili*:

 

  • U prosjeku, podne obloge obnavljaju se približno svakih 11 godina. S prednostima koje nudi switchTec (brzina, izostanak nečistoća i mirisa) te će se navike najvjerojatnije promijeniti i to tako da će se podne obloge mijenjati svakih 6 godina.
  • SwitchTec omogućava povećanje narudžbi od preko 25%. Budite među onima koji su iskoristili ovu priliku jer do sada ovih proizvoda nije bilo na tržištu.
  • S 25% više potencijalnih kupaca, što je dvostruko više od broja svih renovacija.

*Istraživanje je provela Agencija GfK v srpnju/kolovozu 2007. godine.